Då var det min tur..

Nu är det jag som kräkits under natten. Fy vad jag tycker det är otäckt.
Både Julia och Mojjo kräktes ju i veckan och lilla Tindra mådde illa. Nu är det bara Mogge kvar.
Just nu är jag lite piggare, har fått sovit några extra timmar medans Mojjo legat och kramat mig och tittat på barnprogram i sovrummet.

Det värsta med att vara sjuk idag är att jag missar jobbet. Måndagar är mina favoritdagar på jobbet för då får jag vara ute på fältet och jobba. Men nu var jag hemma förra måndagen pga käken och nu denna måndag. FAN!!

Hemma finns även Sundsvalls kåtaste katt. Hon har gått runt i 3 dagar och skrikit. Mogge pratar om att vi ska se om vi kan låna hit Muffin (Murphy) så att lilla gumman kan få sitt och bli tyst. Jag lovar, när Mogge fått sina kattungar på Dinisen som han vill så ska hon steriliserad. KATTFAN!!

Nu ska jag mysa lite med Mojjo. Möjligtvis se om jag kan äta nått snart. Magen har känts tom i 2 dagar även fast jag ätit. Uppblåst som en ballong, men har säkert rasat ett par kilo. Stackars mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0