Fina tjejen.

Idag har jag klippt fram Mojjos ögon samt kapat lite på längden bak. Gud vilken fin tjej jag fick!
Håret blev tjpckt och fint och Mojjos vackra ögon kom fram under luggen.

Nu sitter vi här och slappar. Mojjo leker med sina leksaker på golvet medans jag sitter och lyssnar på spotify, min egen lilla lista med Calle Kristiansson, Plan Three, Shoinedown, Itchy daze och lite Brad Paisley.

Mogge är och besiktar våran Scorpa. Jag hoppas verkligen den går igenom så vi har 2 bilar nu. Mogge har köpt en scorpio med V6:a i. Ni ska se vad stolt han är över sin nya leksak :) Det blir kanon när det gäller hämtning och lämning av barnen. Även de gånger Alex ska vara barnvakt för då kan hon låna bilen hem.

Nu ska jag busa med Mojjo en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0