Tävlar med Foki hos Melba.se



Jag har inte varit med i någon bloggtävling på länge men nu när jag fann denna hos Fokis.se så passar jag på.
Vilken produkt väljer jag då? Jo, jag vill tävla om ett par svarta skullboots i strl 36.

SÅ HÄR STÅR DET PÅ FOKIS BLOGG:

  • Gå in på Melba.se och välj ut en produkt som ni vill vinna.
  • Skriv ett inlägg i eran blogg om att ni är med i tävlingen, och länka till Melba.se.
  • De som inte har en blogg kan istället registrera sin e-post adress till Melbas nyhetsbrev. (I rutan mitt på huvudsidan).
  • Kommentera här (i fokis blogg) och berätta om ni deltar i tävlingen.
  • Jag utser vinnare på Torsdag! Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0