Idag nördar vi.

Sitter uppkrupen i soffan sedan 2 timmar tillbaka och spelar TV-spel. Eller just nu spelar Mogge.
Mojjo försöker driva sin mor till vansinne. Hon vaknade imorse när jag åkte till jobbet strax efter 5 och har varit vaken sedan dess. Hon är med andra ord riktigt kävla tjurig och grinig idag.

Annars har dagen varit underbar. Massor med mys med Mogge och Mojjo. MASSOR med bus med Mojjo, vet inte riktigt vad som tog åt oss idag men bus blev de. Vi har varit till Birsta och inhandlat lite underkläder, underkläder som är den färgen som ska vara, inte grå när dom skall vara vit. Sedan hittade jag faktiskt ett par nya gympaskor med, mitt favoritmärke Duffy. Det enda dom hade kvar var strl 35. TACKAR! :)
Skorna gjorde mycket av min dag. Nu kan jag gå ut utan att bli blöt om fötterna innan jag har kommit till parkeringen.

Nu ska jag gå och lägga surpuppan så jag och Mogge får lite lugn och ro ett par timmar till innan mina små ögon ramlar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0