Kommande arbetsvecka..

Denna vecka arbetar jag morgon, dvs start 05:30 eller 06:00.
Mitt jobb kanske inte är det roligaste men imorgon får jag varva det lite med att arbeta lite på fältet. Det är nog tur det för denna vecka kommer jag sakna min arbetskamrat Hannah massor.
Hannah kom upp hit till S-vall från STHLM för att lösa av oss andra lite, hjälpa till helt enkelt.

Och denna Hannah visade sig vara lika tokig som mig om inte lite värre. Tyvärr jobbar hon bara kvällstid.
Med andra ord ses vi inte denna vecka så jag får dansa själv, se hur disktrasan sakta försöker självdö, dricka min cola och prata skit med mig själv. Inte särskilt skoj...

Det positiva med att arbeta dag är att jag får massor med härliga timmar tillsammans med Mojjo. Gud vad jag längtar!!! Framöver blir de lediga dagarna bättre planerade också så nu får man lite rätsida på ledigheten och privatlivet. Det blir massor med mys med både Mojjo och Mogge som är ledig samma dagar som jag.
LOVE IT!!

Nu ska jag se på 2 and a half men och se om John Blund kanske kan tänka sig att hälsa på mig innan 3 inatt. Vore ju trevligt med lite sömn innan man ska jobba hela dagen.



Kommentarer
Postat av: Hannah

Aaaw, nu blev jag nästan lite rörd!

Nästa vecka ska vi Cykelpumpa ^^

2010-01-29 @ 21:28:31
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0