Hjälp våra barn!

Jag har följt en blogg under en längre tid, strax över ett år. Ramlade in på den av en slump och fastnade för bilderna på hennes barn och kissen Ruben som borde vara lika gammal som våran Dino. Samt att dom är väldigt lik de små djuren.

Denna blogg som i början var som vilken mammablogg som helst. En mamma som skrev om sina barn, vad de gjorde på dagarna och visade fina bilder på både barn, djur och natur. En ganska vanlig blogg.
Men den förändrades pga att lilla Lova blev sjuk och man har fått följa denna familjs liv från att deras lilla tjej mår illa till att det visar sig att hon har en hjärntumör.

Jag har inte läst bloggen sedan i slutet av April och idag när jag kikar in ser jag att lilla Lova somnat in.
Det tog hårt på mig trots att jag inte känner denna familj och aldrig träffat Lova. Men nu ser man hur mycket en blogg kan göra. Man skapar en "vän" via en blogg, där man läser om vad de gör, deras känslor och deras bilder.

Jag lider med Lovas familj och tänker på dem. En stor kram till Dolce Bambini!

Än en gång känner jag att det är en självklarhet att hjälpa i den lilla mån man kan.
Jag har via min mobil idag skänkt 100 kr till LOVAS SPARGRIS och barncancerfonden.
Kan vi hjälpa till att rädda våra barn så ska vi ta den chansen. Även om summan inte är stor kan den göra stor hjälp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0