Jordgubbar, glass och trevligt sällskap.

Strax efter att Mogge åkt för att arbets ikväll knackade det på dörren och där stod EFA med glass och jordgubbar.
Idag har familjen SB varit väldigt nyttiga, ost och skinksallad till middag, blåbärspaj till efterrätt och sedan äpple och vindruvor toppat med glass och jordgubbar. Mycket frukt och grönt vilket inte är vanligt bland oss vuxna i den här familjen men nu har vi ätit någon form av sallad i 4 dagar.

Dagen har varit mysig. Har hunnit varit med älsklingsTindra till tandläkaren. Det var en upplevelse...
En nervöst skrattande unge som inte kan sitta still och som skall pilla på allt. Jag som är van Mojjo som älskar sin tandläkare, tror det är enda stället där hon sitter still och är knäpptyst.
Men det gick bra, hon hade fina tänder lilltösen!!

Sedan åkte jag och Mojjo till mamma och pappa Bärgare och fikade. Detta pga att jag frågade om inte Syster Bärgare var hemma och kunde bjuda på kaffe men hon har börjat arbeta lite på kontoret så hon var hos sin mor och far. Kaffe intogs på altan i gassande sol, varvat med skön skugga.

Tyvärr har jag drulat bort kameran så jag bjuder på en annan fin bild som är ca 2 veckor gamla.
Julia i sina nya fotbollsskor och lilla Mojjo som också ville vara med på ett hörn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0