Shoppingdag

Idag har lilla familjen varit på Ikea och shoppat lite till lillans rum. Det ska upp hyllor på väggen, små burkar på väggen att ha kritor mm i och klädförvaring till de andra 2 busungarna.

Sedan har jag jobbat en del ockå. Jag har ett kanonjobb och tycker om mina arbetskamrater till mångt och mycket. Min GL har varit fantastisk ikväll. Men jag saknar Hannah. Lite tomt utan henne på kvällarna samt att vi arbetar så enormt bra ihop.

Nu har jag iallafall kommit hem, krypit ner bredvid min underbara sambo och tänkte se lite film.
Denna helg blir det massor med mys och lite kalas.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är snart söndag ;)

2010-03-06 @ 00:14:25
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0