En hemsk/bra dag.

Mår verkligen inte som jag förtjänar just nu. Proppat i mig sammanlagt 7 alvedon idag pga huvudvärk och feber. Druckit alldeles för mycket äcklig hostmedicin. (Men nu har jag köpt en god)
Snytit mig så jag snart kan extraknäcka som rudolf och så fort jag böjer ner huvudet så spränger det i bihålorna.

Men i övrigt har det varit en bra dag. Jobbat lite med Syster Bärgare och efter 2 alvedon strax innan jobbet och 1 under arbetstid gick det faktiskt riktigt bra.
Jag har även hunnit vara till Birsta med Hannah.

Men tyvärr känner jag hur det börjar göra ont i öronen så jag vet ju vad som väntar.
Hej öroninflammation, hej öroninfektion.... Hej läkaren på måndag.

Nu ska jag gå och snusa på barnen innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0