Mordet i H-sand.


Printscreen från Aftonbladet.se

 

Hur kan en människa göra något sådant. Tänker direkt på Saga och Max som även dom blev mördade. Jag lider verkligen med mamman. Det måste vara det värsta en mamma kan utsättas för.

Så nära, bara 6 mil från vårt hem händer detta. Jag mår illa när jag läser om detta. Får en klump i magen och vill bara sitta och krama barnen hårt hela kvällen.

Skänker inta bara en tanke till mamman. Jag tänker på henne, hennes barn och hennes familj nästan hela tiden. Detta har etsat sig fast i mitt huvud.

 

 



Kommentarer
Postat av: Lider med mamman!

Det finns fler som lider, så jäkla hemskt. Sånt få bara inte hända!! Såg efterlyst igår och dom berättade om detta trippelmord i Härnösand och det var halvbrorsan till dom här två barnen som hade mördat dom:'( Lider med mamman till barnen, sånt får bara inte hända en familj... Tänker på Engla när jag hör det här också. Det var också ett hemskt mord på en 10-årig flicka, som bara skulle cykla hem från fotbollen:/ Nejj, fyy!! Hoppas det inte händer mina barn:)

2010-05-13 @ 14:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0