Efterlängtad pumpapaj

Imorse vaknade vi sent och både vi och barnen myste till klockan var närmare 12 innan vi åkte över till Mamma och Pappa Bärgare för en mysig dag/kväll med hela Mogges familj.

Ungarna har busat, bråkat lite och busat igen. Lille K har sm vanligt stått i mitt centrum. Jag har även hunnit mysa massor med Muffin som var hemma dagen till ära. Älskade "pappakatt".

Men dagens/kvälles höjdpunkt kom efter maten, efter kalkonen med potatismos och sås, då kom pumpapajen fram. Tror inte att det finns godare paj enligt mig. Kanske för att man äter den så sällan eller kanske för att den är så enormt god.

Efter en härlig kväll skjutsades busungarna till sin mor och vi åkte hem och myste en stund i soffan innan det var dags för Mojjo att sova. Nu har även jag och Mogge krypit ner i sängen och tänkte se film och bara mysa en stund innan sovdags.

I morgon är det ju jobb tidigt tidigt tidigt! Imorgon är det jag som sparkar till tuppen så han vaknar när jag åker till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0