Klädpartyn, Ljuspartyn och inredningspartyn.

Fick ett mail idag med en inbjudan till ett inredningsparty. Blir jätteglad när jag får sånt.
Jag älskar verkligen såna partyn. Tycker det är mysigt att få klämma och känna på kläderna från tex Me and I, likta på ljus och se nya designer från olika företag. Sedan blir det lite extra att man kan fika lite under tiden eftersom det är något av det bästa jag vet. Kaffe och bulle :) Samt att man får träffa massor med härliga människor som man kanske inte hade träffat annars.

Hon som bjudit mig nu är en människa jag har en enormt respekt för. En gång i tiden var vi "rivaler", men idag måste jag säga att hon är en av de trevligaste bekanta jag har. Tänk vad man kan ändra uppfattning om någon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0