Kyligt men ingen snö

Jag blir så besviken varje gång aftonbladet skriver att det ska bli snökaos. VAR??
Inte har vi nån snökaos i Sundsvall i allafall. På FB skriver folk i sina statusrader att snön vräker ner, vissa visar även upp fina bilder på snökaoset. Dessa kommer från Göteborgstrakten.

Men Sundsvall ligger ju i norrland, borde inte det kommit snö här innan det kommer i tex Göteborg eller Lund.
För några veckor sedan snöade det överallt RUNT Sundsvall men inte här.
Förbannade vädergudar!!

Skyndade mig att kolla vädret de kommande dagarna på aftonbladet och det visade snöblandat regn från och med inatt. Jo, jädrar. Kommer inte komma en flinga snö, det kommer regna, detta kommer frysa på och jag kommer få en skridskobana till jobbet på morgonen.

Ja, jag är lite bitter nu. Jag vill ha massor massor med snö så jag och barnen kan göra snögubbar, snöänglar och ha snökrig. Jag vill kunna åka pulka, skidor och skoter.

FY!

Kommentarer
Postat av: Mela

Här e Kaoset !!!

Massa avåkningar och snöstorm...

2010-11-09 @ 15:26:59
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0