Lussebak och tvätt

Idag springer jag mellan ugnen och tvätten. Men Mojjo hjälper mig med bakandet. Hon har gjort nästan allt själv. Jag fick hjälpa henne att krama ihop degen och sedan skära den i bitar, annars har hon gjort de andra själv.
Lilla gumman börjar bli stortjej. Nästa år får hon stå för julbaket.

Om 30 minuter skall gummsan på kalas hos granntjejen. Hon har pratat om det hela morgonen och tycker att det ska bli jätteskoj. Hoppas de går bra, dom här 2 tjejerna har väldigt starka viljor båda 2 så dom brukar kunna ryka ihop titt som tätt.

Nu ska jag äta mig en lussebulle och dricka ett stort glas kall mjölk.


Kommentarer
Postat av: GS

Dom ser inte så dumma ut :)

2010-11-27 @ 13:49:46
Postat av: EFA

Hon har väl ärvt både det ena och det andra efter mamma :))

2010-11-29 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0