Nu är jag nöjd :)

GS om Var håller "GS" hus?:
Tack för frågan. Jodå, jag lever och läser alla dina inlägg så jag har inte försvunnit. Sen att jag har varit dålig på att kommentera kan ju hänga ihop med att du har blivit lyckligare och gladare :) Men jag ska ge lite livstecken ifrån mej hädanefter så du inte behöver bli orolig... Ha det gott //GS


GS FINNS! Låter som jag är religös och funnit gud mitt ibland oss.
Skämt och sido blev jag glad över den här kommentaren. GS är nog en av de människor som hängt med bloggen längst.
Och det är ju sant det som skrivs, jag mår så enormt mycket bättre nu än vad jag gjorde förr. Tänk att även Fröken M kunde landa i lugnet. :)




Kommentarer
Postat av: GS

Nu vart jag lite nervös! Men det gick över när jag läste din andra rad som tur va. Bli dyrkad som en gud...

2010-11-08 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0