Slappardag/kväll

I morse när jag kom hem från jobbet åkte vi en sväng till Mamma och Pappa Bärgare för att hämta glasflaskan för påfyllning av mjölk. Dom är inte hemma men Syster Bärgare jobbar ju därifrån så det blev en kopp kaffe med henne och lite surr. Även hennes goa dotter var där och va tydligen lite kräksjuk. Kanske därför jag inte mått så bra idag, umgicks ju med denna familj även igår.

Efter de bar det av in till stan för att hämta Mojjo. Mogge hann med att hjälpa en av mina vänner att öppna sin bil då hon låst in nyckeln och vi hann även åka till kompisen och dricka en kopp kaffe. Roligt att ses en stund trots att jag var trött och osocial.

På väg hem hyrde vi en barnfilm och även nya Beck. Har legat i soffan hela eftermiddagen, jag har sovit på Mogges bröstkorg medans han och Mojjo sett på film. Kände att jag behövde ta igen de jag inte sov inatt.

Nu har Mogge åkt för att hämta våra pizzor sedan blir det vidare mys framför TV:n tills det är dags för Beck :)
En underbar slappardag med en familj som inte mår helt 100.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0