Farmor 90 år.

Idag har vi varit till Liden och firat min farmor som fyllde 90 år häromdagen. Där var nästan mina kusiner på pappas sida, alla utom min farbrors son. Även deras barn och min faster och hennes karl.
En mysig eftermiddag med massor av skratt med Mogge och kusin Maggan. Ungarna var ute och lekte och busade och jag hann även förbi graven en sväng och tända ett ljus till min far.

Jag fick även veta att jag är lik min farmors mor. Så jag har tydligen både fått min skönhet och mitt humör från pappas sida. :)
När vi satt där och kikade på farmors gamla kort på diverse släkt dök det upp en bild på min far, precis så som jag kom ihåg honom och tårarna började rinna. Kunde inte riktigt hejda mig.
Jag saknar honom enormt mycket men hans bortgång har gjort att jag lärt mig att värdesätta min familj, min släkt och mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0