Hormoner och pannlappar.

Imorse när jag var på väg in på jobbet åkte jag förbi skorstenarna vid Kubal. Tankarna började snurra och min far dök upp. Blir påmind om honom varje gång jag passerar dessa skorstenar. Han var med och jobbde med dom en gång i tiden.
Saknaden slår verkligen över en ibland.

Denna känsla har hållt i sig hela dagen men det blir iallafall bättre när man få umgås med de övriga man älskar.
Ikväll har jag och Mogge sett på Iron Man II. Man får passa på att se den tidigt på kvällarna så man kan utnyttja ljudet till max. Ungarna har suttit och pysslat medans katterna har levt rövare.

Vår lilla Spike "minimuffin" hittade sin favoritleksak efter att jag bakat, en pannlapp.



Kommentarer
Postat av: Annelie

Sen heter det grytlapp o inte pannlapp..

Pannlapp är det en sånn där post-it lapp man sätter i pannan för att inte glömma det man ska göra =)

2010-10-18 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0