Hostan har intagit vårt hem.

Stackars lilla Mojjo har blivit förkyld. Det blev hon ganska tidigt i veckan men det går bra dagtid, det är dock värre på kvällarna och nätterna. Hon hostar så jag tror hennes lungor ska följa med upp. Slemmig och snorig.
Men idag har hon både fått hostmedicin och morfar Stens honung. Efter honungen smackade hon massor och sedan sa hon.
-Man känner att det blir mjukt i halsen.

Mojjo älskar verkligen morfar Stens honung, precis som resten av familjen.

I dag ska vi åka en sväng till Birsta med Alex och inhandla det min mor beställt. Så tänkte jag försöka träffa underbara Therese. Tyvärr brukar det alltid komma något mellan när vi ska ses men idag finns de inga måsten så de borde funka.

Nej, nu ska vi plocka undan frukosten, knapra en tablett och sätta ett plåster på såret jag precis skar i min hand.
KLUMPFOT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0