Trött med lycklig

Jag är så glad att jag får träffa min sambo och dotter varje dag. I morse vaknade jag, gnuggade ur ögonen, satt på sängkanten länge och funderade på var jag egentligen var. Var enormt trött imorse. Men när jag vände på huvudet och såg min sambo ligga och sova bredvid mig kändes det som om det inte spelade någon roll var jag var, bara jag var med honom och Mojjo.

Drog handen genom hans hår ett par gånger innan det var dags att kliva upp och fixa till frukost.
Önska jag kunde ligga kvar och bara mysa hela dagen. Men icke, jobbet väntade.

Innan jag gick ut genom dörren smög jag in och gav Mojjo en puss på kinden. Min älskade dotter!
Efter lite "smyggos" kunde jag åka till jobbet och överleva de få timmar jag måste vara utan både sambo och dotter. Men snart får jag träffa sambon och hämta dottern på dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0