De där med graviditetskilon.

När jag väntade Mojjo gick jag upp, om jag inte minns fel, 17 kg. Alla sa då att jag äntligen skulle få behålla några kilo och gå upp i vikt. På den tiden vägde jag max 52 kg och jag är 170 cm lång.
Men ICKE! När Mojjo kommit till världen tog det mig 3 månader sedan vägde jag 50 kg. Jag var ner och vände på 48 kg innan jag åter igen gick upp och hamnade på stadiga 52,5.

Där har jag nu legat fram tills jag träffade Mogge. Jag har alltid fått höra av min mor att jag är smal, ser sjuk ut, är finare när jag väger lite mer osv. Innan jag blev gravid den här gången vägde jag mellan 57-60 och har mått jättebra. Nu är jag i vecka 21 och vägen 64 kg. Räknar med att gå upp iallafall 10 kg till, om inte mer, och hoppas att jag har lika lätt att gå ner den här gången som sist. Men jag vill inte längre ner än 57 - 60 för där mår jag som bäst.

Men det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0