Kommentarer som inte godkänns.

Nej, jag godkänner inte alla kommentarer.
Jag ser inte poängen att godkänna spydiga kommentarer om mitt tycke och tänkande.
Jag har rätt att tycka precis som jag vill om inte annat är det något mellan mig och personen/personerna det handlar om. I sverige har vi yttrandefrihet och den gäller alla, även mig.
Och jag behöver inte fråga någon om lov om vad jag ska tycka och tänka, det bestämmer jag helt själv.

Än en gång, detta är min blogg, jag skriver det jag vill, jag tycker det jag vill om vad jag vill och om vem jag vill.
Jag behöver inte tycka som dig eller någon annan. Jag har rätt att bestämma de själv.


Kommentaren handlade iallafall om självinsikt.
Tro mig det har jag, jag har haft många timmar att ransaka mig själv. Tror inte den som skrivit denna annonyma kommentar känner mig så väl som den kanske tror eller vet vad jag gått igenom i mitt liv.
Och det kommer jag heller aldrig skriva ut på bloggen. För det är privat.

Men den som du är så feg att man kommenterar på ett sådant sätt och dessutom anonymt kanske även den skall ransaka sig själv varför man inte vågar stå på sig och visa sin egen åsikt. Jag vågar visa min!



Kommentarer
Postat av: Ulliz

Håller med dig fullt ut..

Men det är ändå bra att ha den funktionen att ha möjlighet att godkänna.. På min gamla hemsida som jag hade kunde man inte det, och ibland kunde man ramla baklänges av inläggen.. Bla därför jag bytte till en vanlig blogg.. Ha det bra! Kram

2010-09-21 @ 07:38:41
URL: http://www.annaulliz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0