Min underbara lilla familj.

Hur jobbigt det än kan vara att vara både mamma och plastförälder älskar jag det.
Alla föräldrar vet att man kan bli så galen på sina barn att man nästan skulle kunna sälja dom. Detsamma gäller extrabarnen. Jag kan bli galen både på Mojjo och på busungarna. Men för det slutar jag inte tycka om dem.

Den familj jag har idag är snart komplett. Det blir den den dagen lilla Milo väljer att titta ut.
Mojjo är och kommer alltid förbli min ögonsten, denna plats kommer troligtvis att delas med Milo. Andra föräldrar säger att man älskar sina barn lika mycket, möjligvis på olika sätt. Svårt att tro idag men jag litar på dem.

Julia och Tindra kompletterar denna familj bra. Dom kommer hit och vänder upp och ned på tillvaron ett par dagar innan vi hamnat i fas igen, ibland väldigt jobbigt men oftast endast skoj. Det blir lite fart och fläkt här hemma, nytt blod varannan vecka, nya påmitt och upptåg.

Mogge, som i skrivande stund sover, är den människan jag letat efter i hela mitt liv. Han har det som jag inte har och är helt underbar både som sambo, pojkvän, vän, pappa och plastpappa.

Min familj är allt jag önskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0