Världens bästa dagis!

Nu håller jag tummarna att allt går som det ska på dagis. Att jag får igenom mina nya konstiga tider och att livet fortsätter leka precis som det gjort den senaste tiden.

Jag är så enormt nöjd med det dagis vi har så jag vill verkligen inte byta. Personalen som finns där nu är helt underbara.

Mogge och jag pratade igår om att vi kanske måste byta dagis på Mojjo om jag inte får igenom mina nya tider och att jag verkligen inte vill de. Detta hörde Mojjo och hon blev verkligen ledsen. Hon ville inte alls byta dagis och det hoppas jag att hon slipper.
Känns fjantigt att ansöka nattdagis för bara några månader och bara för ca 30 minuter 6 dagar i månaden.
Jag hoppas att dom fixar det. Underbara rektorn skulle återkomma efter att hon dubbelkollat med personalen.

KANON!!

Kommentarer
Postat av: Kitty

- hihi, okrj ;)

2010-09-02 @ 10:29:44
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0