Gym och dopplanering.

Igår hade Lillefot feber och var inte alls nå pigg. Men idag mår han bättre och ligger just nu och leker och sprattlar i babygymmet. Han jollrar och pratar med nyckelpigan och fjärilen. Mammas lilla gopojke.

I övrigt så har vi en sjuk Julia här hemma, hon har ont i huvudet, halsen och har feber. Men dom andra 2 är det full fart på som vanligt. Julia är dock lite sur på mig nu då hon inte fick åka på kalas ikväll då hon åkte hem från skolan pga sjukdom. Men de går nog över.

Mogge är tyvärr på väg tillbaka till min kusin Jenny där vi spenderat hela dagen. Vi har varit där och surrat, druckit kaffe och planerat dop. Hon har fixat fram både dopklänning och klänning till Mojjo.
Lillefot kommer använda "Bergströms dopklänning", den klänning som mina kusiner, deras barn, min bror samt en del andra är döpt i och Mojjo kommer låna en av brudnäbbsklänningarna som bars när Jenny och Chrille gifte sig. Mojjo provade den idag och det satt klockrent :) TACK SNÄLLA JENNY FÖR ALL HJÄLP!

Men varför åkte han tillbaka då?
Jo Vi glömde skötväskan.

I maj kommer vi spendera lite tid i stugan/paradiset (där min pappa bodde) och fixa lite på gården tillsammans med Jenny och min faster. Ser redan fram emot det. Älskar att vara där uppe. Ser även fram emot krattningen, stensättning mm.

Känns som en del fallit på plats till dopet. Dopfunt, klänningar, datum, präst, tårtor är planerade, nu är det bara lite småfix kvar. :)

Kommentarer
Postat av: GS

Ser fram emot krattning?!!

2011-04-08 @ 18:27:09
Postat av: Ulliz

Blir det giftemål då samtidigt som dopet? ;)

2011-04-11 @ 08:47:18
URL: http://annaulliz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0