Dag 4



Idag har vi bara varit hemma, inne i värmen.
Lillefot har återuppväckt mitt intresse för att byta blöjor. Har bytt MASSOR idag.

Så vad har vi gjort hemma då?
Man behöver inte göra så mycket då man har en bebis och en snart-5-åring hemma. Dom roar en rätt bra.
Vi har bakat negerbollar mellan blöjbyterna (ät på egen risk) tvättat, diskat och plockat lite.
De är enormt skönt att ha Mogge hemma nu då jag fått problem med ljumsken. Men nog är jag uppe och grejar ändå. Jag sköter tvätten och han disken.

Just nu spelar han lite Battlefield, Mojjo tittar på, Lillefot ligger och smågrymtar i soffan bredvid mig och jag läster som vanligt aftonbladet och andra tidningar på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0