De bästa jag har är mina barn.

Mina 2 ögonstenar. Mojjo är nu stolt storasyster till Lillefot.
Hon kom flygandes in genom dörren på förmiddagen med mormor i hälarna och kastade sig över lillebror. Hon hade till och med hunnit ta med mormor för att köpa en present till honom.
Det är krokodilen man ser i bakgrunden på bilden, en stor krokodil med en liten krokodil på ryggen. Den stora är tydligen Mojjo och den lilla Lillefot.

Hela dagen har cirkulerat runt hennes lillebror trots att jag försökt att vara lite bara hon och jag.
Vi har iallafall hunnit hälsa på Mamma och Pappa Bärgare och haft ett snabbt besök av Syster Bärgare och barnen. Tyvärr känner jag mig trött idag då jag knappt sovit något inatt.
Nej, det beror inte på Lillefot då han har sovit gott under natten. Han vaknade vid 3 och ville ha mat i mindre än 5 minuter och sedan somnade han om och sov gott till imorse.
Så nu är man rätt mör och vill bara slappa i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0