Brudbukett

Jag sitter och kikar lite på brudbuketter. Jag vet att jag vill ha vita rosor i, eller limefärgade. Detta pga att de va en bukett med såna blommor som Mogge gav mig när han friade. Kan även tänka mig att blanda detta med vita liljor då dessa fanns på min fars begravning och väver ihop min historia lite, 2 av de mest vädefulla män i mitt liv.
Hade det gått hade jag gärna haft liljekonvalj men tyvärr finns dom inte då vi planerar att gifta oss.

Jag vill även ha något blått i min bukett men jag kan inga blåa blommor som skulle passa men det tror jag att floristen löser åt mig. Jag vill ha en hängande bukett med mycket grönt, heter det murgröna?
Jag har en idé i mitt huvud som så småningom kommer trollas fram under floristens händer.
Floristen litar jag på till 100% för jag har sett hennes skapelser och hon är enormt duktig.
Detta vet hon inte förrän hon läser detta men, Lotta, du kommer få göra den åt mig när det är dags.

Från många fina buketter på nätet har min idé skapats i mitt huvud.

 

Jag vet tyvärr inte vem som gjort dessa vackra buketter eller vem som burit dom på ditt bröllop.
Men en stor eloge till dessa människor. Skulle någon känna igen sin bukett får ni gärna höra av er.



Kommentarer
Postat av: lotta

Åh vad roligt Lina. Det ser jag fram emot! Spännande!

2011-01-09 @ 21:19:54
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0