Lillefots önskelista

Har fått frågan vad Lillefot önskar sig när han kommer ut. Här kommer önskelistan:
  • Kläder
  • Babygym
  • Filtar
  • Sängkläder
  • Leksaker
  • Mobil till sängen
Denna lista bygger vi på eftersom :)
Jag är dock tacksam om ni som köper massa saker till Lillefot när han kommer ut även tänker på Mojjo.
För henne blir det en jätteomställning med ett syskon som skall vara här på heltid och få massor av min uppmärksamhet. Så allt inte handlar om bebisen när den kommer ut.

Nej jag tycker inte Julia och Tindra är i samma sits som Mojjo eftersom de har varandra redan. Samt att de tyvärr inte är mina riktiga barn utan har en egen mamma också.
Jag hoppas ni som läser detta inte tror att jag menar något illa med det även om de kan tolkas så.
Jag älskar mina bonusbarn, men jag och Mojjo är JAG OCH MOJJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0