Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger för det mesta.
Humör just nu: Förväntansfull och rätt glad och sprallig.
Favoritgodis: Choklad skulle jag svara spontant men även sura nappar.
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp, fisk, räkor.
Musik just nu: Jinglar från reklamen på TV.
Vad sa du senast: Gå och lägg dig nu. Detta till mitt busfrö som är uppe och springer.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Gärna någon i framtiden :)
Sommarplaner: Mysa med bebisen och familjen.
Fisk eller badkruka: Har nog blivit mer kruka än fisk sista åren.
Saft eller alkohol: Saft.
Hur många kuddar sover du med: 2, en är min och en är Mogges men den stjäl jag då jag kan.
Favoritväder: Soligt, sedan får de gärna vara både i mars och i augusti.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mogge Mojjo och lillefot. (saker och saker?)
Spelar du nåt instrument: Kan spela tvärflöjt, piano och keybord.
Morgon- eller nattmänniska: Både och, men sover gärna nån halvtimme på eftermiddagen nu för tiden.
Sparare eller slösare: Är nog mer spara idag än någonsin.
Bästa film: Dirty dancing, BHD mfl.
Tror på liv på andra planeter: De vore konstigt om vi var ensamma.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, Robert Söderström :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, det gör jag inte, vet knappt vad han gör idag.
Har du några homosexuella vänner: Ja, men tyvärr umgås vi inte så mycket pga avståndet.
Tror du på mirakel: Klart jag gör.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det gör jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, men nog kan jag tröttna jag med.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, visst gör vi alla fel val men i de långa loppet vinner kärleken.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig: OH JA!
Snarkar du? Ja när jag är förkyld, men inte annars.
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? Nej men jag tycker inte om dem.
Äckligaste insekten: LÖSS!
Största svaghet: Lite smått blåögd och kanske lite för rakt på.
Det här är jag bra på: Bjuda på mig själv, tycker även att jag börjar bli rätt bra på att laga mat.
Bästa bok? Varför gråter inte Emma. Helt klart en av de bästa böcker jag läst.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Höra vad andra tänker.
Vad vill du jobba som? Gärna inom säkerhet men vet inte riktigt vart målet ligger.
Chips, morötter eller godis? Godis tror ja. Blev dock sugen på morötter.
Pizza eller hamburgare? Pizza från Alforno.
Skriver du dagbok? Bloggar, det får räcka.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har Mojjos namn på vänster höft tillsammans med blommor och en fjäril. Skall även tatuera in Lillefots namn senare, samt min mor och far.
Alla dessa skall försöka vävas in på vänster och höger sida tillsammans med blommor och fjärilar.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu nästan kliniskt rent. Min bacillskräck och tristess har satt igång någon sjuk städmani.
Gungar du på stolen? Inte nu längre men Mojjo gör de.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, de räcker med fallskämshoppning.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.
Är du rädd för blod? Nej men jag hatar när man får se när någon skärs upp i tex cityakuten eller Grays.
Saltar du på maten? Ja, kanske lite för mycket ibland.
Gillar du att sjunga? Jajamensan. I bilen trallas de ofta.
Anser du att du är stark? Inte fysiskt men psykiskt.
Brukar du sola? Oundvikligt på stranden på sommaren.
Vad gör du om du får hicka? Minns inte sista jag hade hicka. Men när Lillefot har det skrattar jag mest.
Röker du? Nej, inte när jag är gravid.
Snusar du? Har testat men blir kruttorr i munnen i flera minuter efterår så NEJ NEJ NEJ.
Använder du knark? Nej och kommer aldrig göra.
Kaffe, te eller inget? Både och.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0