Vårskor

Nu börjar de bli lite blött att taska runt i "Uggsen" och jag äger inga täta skor som är någorlunda varma. Nästa steg är ballerinaskor eller basketkängor i tyg. Ingen höjdare att ha ute nu.
Men idag gick vi förbi en skoaffär och av en ren händelse såg jag dessa skor samt att de nästan var halva prisen på dem så jag slog till.
Där rök en fika på Eclair och vårt vuxna kvällsgodis för denna månad.
Men man får ju prioritera och denna månad prioriterar jag ett par riktiga skor istället för sötsaker.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har oxå såna,dom är tuffa...Bra att ha när det är lite slaskigt så man inte kan ha uggsen på sej.Fast lite jobbiga att gå långt i...

2011-01-28 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0