Vi lever :)

Se senaste dagarna har varit rätt tyst här på bloggen, men vi har haft full rulle här hemma.
Målat klart bokhyllan i Mojjos rum, fixat och trixat lite med Lillefots hörna och letat fram passande kläder ut Mojjos gamla kartonger, städat, diskat, plockat, varit på kalas x 2 hos familjen Berglund mm.

Ikväll har familjen Berglund varit här och hälsat på. Dom ska låna vår gamla Scorpa som inte vi använder just nu.
Men det innebar att Mogge och Chrille fick skotta fram den, tappa bilnyckeln i snön, leta nyckeln samt värma sig med lite kaffe och äta negerbollar som Mojjo och Tildebus gjort. GOTT!

Nu är det kväll för Mojjo och Mogge men jag blir väl som vanligt uppe i 3-4 timmar till. Har fått enormt svårt att somna samt att jag har massa elaka sammandragningar/förvärkar på nätterna så jag inte kan ligga still.
Vi får se hur denna natt blir. Jag hoppas på att vi alla sover lugnt inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0