Ett sommarinlägg

Hejsan alla/de få som läser!

Jag har inte skrivit så mycket på sistone och det beror nog både på att människor har så många åsikter om det man skriver och att det har varit semester för både Mogge och mig så jag inte har suttit vid datorn utan gjort massa saker men familjen istället.

Men vi mår bra. Mojjo växer så det knakar både fysiskt och mentalt. Hon har förändrats mycket sedan hon gick på "sommarlov" redan i april/maj. Hon gick inte så mycket på dagis dom månaderna då hon var hemma med mig och Lillefot istället. Hon är en väldigt duktig storasyster och vill gärna hjälpa till, ibland lite väl mycket :)

Lillefot växer så man nästan kan höra vad det sprakar i benen. Han är 67 cm lång och väger redan 8910g. Min lilla tjockis. Men jag säger som läkaren som vaccinerade honom igår, bebisar ska vara tjocka :)

Vad har hänt under Juli och Juli då?
Vi har döpt Lillefot och namngivit Mojjo, badat massor, haft minisemester hos Mojjos mormor och morfar, firat massa människor i vår omgivning, hälsat på massor med vänner, framför allt Linda och Micke, umgåtts med våra grannar och mycket mycket mer. Vår planerade semesterresa har vi skjutit på då det spöregnade när vi skulle åka så vi kanske planerar om och åker någon annanstans i augusti istället. Finns lite för många ideér nu.

Är även inne i nån inredningsperiod nu och håller på att måla halva vårt bohag vitt, detta kanske kommer visas på bild så småningom. Måste ju roa mig med något på de få regniga dagar vi haft.

Men nu vet ni iallafall att vi lever och mår gott.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0