Min mor

Som många av er förstått på FB så är min mor inte så pigg just nu. Jag tänker inte gå in mera på vad som har hänt mer än att hon är akut opererad och ligger på sjukhus.
Jag tror att allt gått bra men oron att något ska gå fel är stor. Vill inte ens tänka tanken att mista min mor.
De räcker med att jag miste pappa för några år sedan.

Har iallafall pratat med mor 2 gånger i helgen, senast igår, och hon lät mycket piggare då än vad hon gjorde i lördags. Pga att hon måste vila så vill jag inte ringa och störa henne så jag väntar tills hon ringer mig, då vet jag att hon har orken att prata en liten stund.

Mojjo är jätteorolig för mormor men jag försöker lugna henne så gott jag kan. Dock så ser hon ju mina tårar och min oro. Jag har ju aldrig hymlat med mina känslor för Mojjo så hon är ganska förstående.
Hon sa igår att det nog skulle gå bra, och jämförde mormor med katten Trollis som mormor äger :)

Älskade barn och älskade mor.

Kommentarer
Postat av: LOtta

Men vad är det jag läser.

Stor kram till dig och din mamma.

2011-03-14 @ 18:26:33
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0