Trött men lycklig

Sitter uppkrupen i den fortfarande rätt nya soffan. Den är så himla skön, helt perfekt enligt mig.
Lillefot somnade i vagnen och där ligger han fortfarande. Han får sova i den tills jag ska krypa i säng, då får han följa med mig ner under täcket.
Tjejerna somnade direkt vid 20-tiden då de kröp i säng. Det märks att dom är ute hela dagarna både på skola/dagis och hemma.

Själv är jag helt slut. Tror det är värmen/utelivet som tar knäcken på mig. I och med att det blev vår, dock kallt de senaste dagarna, är man ute mer och det gör att jag blir enormt trött. Sedan är jag vaken mycket på nätterna då jag inte kan sova. Känns lite konstigt när Lillefot sover och inte jag. Det brukar ju inte vara så det ska vara med bebisar.

Nej, nu ska jag fortsätta kika lite på TV innan jag ska gå och sova. Ska även koka mig en till kopp kaffe i vårt helt nystädade, jättefina och ommöblerade kök. (Ommöbleringen har skett på diskbänken)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Jo hon har pratat om dig med! :) Jag kommer upp i sommar, kanske kan fika lite då, med Hannahpanna då såklart! :)

Allt är bra med mig, hoppas det är bra med dig med!

2011-05-03 @ 21:40:08
URL: http://blowfish88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0