Agnes - Champion

Ännu en otippad låt från min sida.. Hörde den på Daltons sist jag va där och fastnade för den.
Inte riktigt min stil men var tvungen att fråga vem de va och när Gisse sa att de va Agnes kändes de såååå fel.
Men jag får nog erkänna att jag gillar den här låten lite iallafall.
Jag har fått höra att jag är lik henne, var då? Till den skaran jag anses vara lik hör även Sandra Bullock och ett par fler. Den enda jag kan hålla med om lite är Lisa Loeb, på den tiden jag hade glasögon.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Surfade in hit från Babbis blogg, jättefina kommentarer du skrivit där.

Ja, visst känns det lite konstigt när en artist man aldrig skulle titta åt gör något som man fastnar för, men strongt av dig att stå för det haha:-)

Och ja... du liknar Lisa Loeb, i a f utifrån de bilder jag ser här.

Lycka till med nya designen av bloggen, jag kikar in senare och kollar resultatet :-)

2007-12-06 @ 16:13:04
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Halllå där!
Tack för välkomnandet... nu är man hemma igen ja..=)
Regnigt värre var det här minsann...

2007-12-06 @ 16:55:18
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Titti

Tack för titten! Alltid kul! Har du åxå en rottis månne??

2007-12-06 @ 16:58:34
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Titti

Jasså,nästan 4 år. jason blir ju 4 nästa år han. Han är ju lite bökig min,men man måste ju vara ihärdig!! Vi hörs nå´mer!! /Titti

2007-12-06 @ 20:55:00
URL: http://tittiolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0