Bandy, bandy, bandy.. innebandy!

Nu har jag kommit hem från innebandyn. Jag tycker denna sport är otroligt rolig att utöva och nästan lika rolig att titta på. Idag va det extra roligt eftersom jag är bekant med en av domarna.
Dock måste jag erkänna att jag tittade mer på spelet än domaren även fast han är otroligt bildskön.
Moa va också med, hon satt, sprang, hoppade, dansade, klappade händerna och sa domarens namn.
Hon är helt underbar att ha med sig. Fick även hjälp att jaga henne av en arbetskamrat som va me.

Men nu är vi hemma, sitter och tittar på Miami Ink. Snart har jag skissat klart min lilla bild.
Har även bestämt var jag vill ha den.. OJ! Nu ska jag bara fina till den lite sedan ska jag ta tjuren vid hornen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0