Blir sjukhuset kl 10.

Pratade.. eller väste precis med sjukvårdsrådgivningen.
Jag och Moa skall in till läkaren klockan 10, på julafton. Problemet är att jag inte kan äta något längre, lever på varma drycket, alvedon och glass. Moa har också börjat bli orolig så jag vill gärna kolla upp henne.
Jag har hög smärttröskel och jag känner att det börjar bli jobbigt nu, hon ska inte behöva lida i önödan om hon också åkt på nått.

Efter att jag väst lite med dem klev jag upp och tog 2 alvedon, 1 kopp the och en strepsil.
När jag sedan satte mig i sängen igen insåg jag att de va Clintan på TV.
Blev genast på lite bättre humör. Sitter även och pratar med min kompis James som sitter och kikar på Daniel Alfredsson som spelar hockey i skrivande stunds. Kul med liveresultat.

Någon som vill byta jul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0