Dagens utlägg från en konfunderad fröken.

J kom precis till jobbet och skrattade.
- Här tidigt idag?
Japps, jag har varit här i 30 minuter redan, det kallas ARBETSMORAL!
Jag vet inte vad det är för fel på mig, trivs på jobbet och är uppe tidigt..
kan vara 2 av anledningarna till varför jag sitter här halv 8 på morgonen med ett leende på läpparna.
Kan även ha andra anledninga.. Vem vet?

Dagens tankar tär på mig. Så mycket tankar som ingen vet..
Frustrerad, konfunderad och på väg att bli galen.
Varför just jag?? *ler*
Lyssnar på Champion.. ibland är man bara på topp!
Ler vid tanken..

***********************************************************************************************************************'

Känner mig disträ idag.
Glömmer bort vad jag håller på med från ena minuten till den andra.
Var är mina tankar idag egentligen? Är mina sinnen fulla med bruk?
Ingen sans och ballans alls just nu. Men lika glad är jag för det.

Måste lägga till en sak..
Jag åt svamp igår, och tyckte det va gott!
Vad är det som håller på att hända med mig??

***********************************************************************************************************************'

Hemma nu...
Har legat i badet och tagit det lugnt, dammsugit hela lägenheten och sitter här och halvsover.
Skulle egentligen på Bio men fick ingen barnvakt till Moa.
Tänker, funderar och längtar...
Inte likt mig. Vad är det som händer? Detta skrämmer livet ur mig.

När jag hämtade Moa på dagis idag berättade dom att hon ramlat och slagit sig.
JASSÅ? Lät som det skulle vara nått ovanligt.
Har dom inte förstått på dagis än hur vild min unge är.
Fick även veta att hon visar allergi mot tomat.. tidigare har det även varit mandarin/clementin.

image115image116



Fyller på med en hyllning till Homer Simpson till J´s förtjusning.
Homer Simpson och Al Bundy verkar vara alla mäns förebilder.

image112 image113

 

Kommentarer
Postat av: W.

Finns många förebilder. Förutom Homer så är även Raoul Duke en ledstjärna. Al är väl ingen favorit.

2007-12-19 @ 10:31:53
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Jennie

Din blogg har nu blivit en av mina måsteläsa-bloggar, du är ju en mästare på cliff-hangers tjejen! Blir så nyfiken på vad det är som händer bakom ridån.
Mästerligt, hoppas du fortsätter skriva.
Url'en jag angett går till sjukt skojiga relationskrönikor, om du behöver något att läsa till kaffet :)

2007-12-19 @ 16:13:20
URL: http://www.pause.se/section.aspx?intUrlId=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0