Fått blommor från jämtland.

Ligger här nedbäddad med Moa och mår inte så bra.
Kan inte äta pga halsen. Inte ens dricka nått nu. Vill ha varm soppa.
För 15 minuter sedan ringde det på dörren, lite smått irriterande när man precis kommit hem och krypit ner under täcket. Utanför stod ett blombud. Till mig?!

På kortet stod det: "Krya på dig Finis! Kram från en surjämte". Mitt i buketten sitter även en liten nalle. *ler*
Ledsen att jag inte ringer och tackar dig gubben men du får sms istället. Kan knappt prata idag.
Men det gjorde mig otroligt glad. TACK TACK TACK!

Lägger upp en bild när jag mår bättre.
Här kommer bilden:


image143



***************************************************************************************************************************

20:08

Helt borta i huvudet, tror febern börjar komma krypande.
SMS:at lite med "honom", han är duktig och grejar hemma idag.
Ligger bara i sängen och kroppen värker, hungrig! Orkar inte kliva upp och göra någon mat.
Vill ha varm soppa. Fick ett meddelande på msn förut från herr Breck där han skrev - Skickar upp en tallrik varm soppa. Han har förstått de här. Han är den enda som kommit med varm soppa när jag varit sjuk i verkligheten.
Nu ska jag försöka få Moa att somna så jag kan vila.


***************************************************************************************************************************

23:07

Efter lite SMS:ande med "honom" och han fick veta att jag va sjuk kom han hit med mat idag.
Världens godaste mat! Kan bero på att jag inte ätit på ett par dagar, kan även bero på att han är underbart duktig på att laga mat. Fick iallafall mysa lite i soffan, dock så har Moa en tendens att bli helt tokig i hans närhet.
Samma va det idag, han hann bara kliva innanför dörren så slog hon upp sina små bruna ögon och sa XX.
Nu ska jag och Moa sova, som jag sa åt honom när han åkte. 5 minuter så sover hon. *stike*

Kommentarer
Postat av: W.

Trevlig helg och god fortsättning osv. Krya på dig också!

2007-12-27 @ 17:45:22
URL: http://romochcola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0