GOTT NYTT ÅR!

Nu har Moa somnat och jag har krypit upp i soffan med mitt täcke.
Har ljus tända i hela vardagsrummet och myser med en stor skål godis.
Det smäller ute lite då och då. Lite mysigt måste jag nog erkänna att det är.

Det plingar i telefonen lite då och då. Känner mig omtyckt.
Vänner från hela världen har sms:at idag och önskat gott nytt år.
Störst idag är fortfarande blommorna, dom betyder mycket för mig, precis som människan jag fick dem av.

Vad händer 2008?
Jag är inte som många andra och avger nyårslöften. Har aldrig gjort det.
Jag har mål i mitt liv året om så jag behöver inte sätta upp nya på nyårsafton.
Men under 2008 skall jag komma in mer i mitt arbete och jag tänker satsa på att bli riktigt, riktigt duktig på det.
Jag skall göra det bästa för Moa, så hon får det bästa jag kan ge henne.
Jag skall flytta/byta lägenhet, komma igång med träningen, fixa bilen... och en massa mer.
Det enda jag har tänkt på just idag som skall förändras är att jag skall besöka min fars grav oftare under 2008.
Hur ser erat 2008 ut?
 

Så från oss alla, mig och Moa, till er alla... ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!


image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0