grammis.se och bloggtips

Läste som vanligt tidiningen/arna när jag kom på jobbet idag.
Läste samma sak som jag hörde på nyheterna igår. Takida är nominerade till 2 grammisar.
För albumet "Bury the Lies" och årets liveakt.
Ni som läst tidigare inlägg vet hur mycket Takida betyder för mig. image61
Minnen... men dom suddas sakta ut.


I övrigt har det inte hänt så mycket sedan gårdagen.
Är mest trött och sliten.
Tror inte kroppen har hämtat sig riktigt efter helgens sjukdom.
Men jag är så tjurig så jag orkar inte känna efter så noga.
Nu är det dags att läsa mina standardbloggar.

Henrikssons betraktelser
(henrikssonsbetraktelser.blogspot.com)
Webkocken
(webkocken.blogg.se)
Words of a woman
(maddox-wordsofawoman.blogspot.com)

Och sist men abslolut inte minst, den roligaste av alla:
Babbi - ett fluffigt designfreak
(babbi.blogg.se)


Henriksson är en bekant från Sundsvall som troligtvis är på gränsen att träna ihjäl sig. *ler*
Han är en av de snällaste människor jag träffat och jag ser ett stort intresse i att följa hans framsteg i träningen, och de fina bilderna på herrn i fråga. (mmm)

Webkocken är en kille som heter Lari, snubblade in på hans blogg av en ren slump en dag när jag satt och surfade och sedan dess har jag blivit kvar. Han skriver allmänt om sitt liv och lägger ofta ut bilder. Ofta bilder på mat, GOTT! Han har även en blogg där han visar lite tips hur man själv bygger en personligare blogg.
Följer båda.

Words of a woman är en blogg som handlar om en kvinna som lever under hot från sin föredetta man.
Mina tårar fylls när jag läser vad han gör med henne, men samtidigt ser man styrkan i det hon skriver.
Ingen skall få sätta sig på henne. En blogg jag tycker alla skall läsa för att få en inblick i hur människor faktiskt kan ha det.

Babbi är en tjej som kommer från den orten där jag gick gymnasiet. Helt underbar tjej som jag delat en del "saker" med. (Hon vet va jag menar)
Hon har mycket bilder, utförlig text och en design som inte är från denna värld.


image60


Kolla in dessa bloggar och njut av läsning, bilder och design.

Kommentarer
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Vad roligt att jag har blivit en av bloggarna som du följer..=)

2007-12-06 @ 16:56:22
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0