Handlat och mår bättre.

Fortfarande ont i halsen.. och i örat. Förstår inte vad jag gjort för att förtjäna detta.
Vet va Fredrik säger men det är inte sant. Inte kall iallafall.

Nu har jag varit och inlandlat mig en ny dator. Skall väl fixa upp nån bild så småningom.
Men jag har redan insett att jag inte gillar Vista. Håller i skrivande stund på att flytta alla bilder och musik med mitt USB-minne från Sec. Tack jobbet.
Mellan allt detta flyttande av minnet, nyser jag, dricker The med honung ocgh äter strepsil.
Ska väl försöka plocka ner tvätten i tvättstugan om ca 1 timma. Ute i sista sekunden jämt.

Finns en Jennie som kommenterar min blogg lite då och då och hennes inlägg värmer.
Känns skönt att veta att någon läser och förstår.
Det finns få som vet hur mitt liv har varit, jag är så stark att jag sällan visar det utåt.
Jag tänkte uppdatera min lilla blogg med lite bilder och roligare text bara den andra datorn är klar och uppkopplad på nätet.
Skrivs!

Kommentarer
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Jaså.. var du på väg att köpa hus där ute på landet?.. med gamla exet eller?

2007-12-23 @ 17:40:01
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0