Hemmadatorn - OK!

Idag startade jag min hemmadator, har inte haft igång den på ett par dagar.
Kollade min mail och facebook, inte klokt hur mycket man missar på bara några dagar.
Facebook är extremt. Tycker iofs att det är skoj att få lite mail från mina vänner eller söta inlägg från andra trevliga själar men vissa saker kan man vara utan. Tex dåliga raggningsrepliker.
Än en gång - Du har så vackra ögon...
Skrev tillbaka: Men vilken färg är dom då???
Då svarade människan: Jag vet inte, de syns så dåligt.
Ja men skriv inte nått så dumt då, skriv bara att jag är fin eller har en intressant sida då.
Tycker det har blivit en sån hysteri över denna site.

Annars då..
Om jag tittar på klockan står den på 02:09, jag måste verkligen lära mig att gå och lägga mig.
Kan inte fortsätta vara en nattmänniska om jag skall kliva upp kl 06:30 varje dag.

Kom på att jag skulle skriva ner mitt motto i bloggen enligt J.
Så herr J här har du det, glöm inte bort det nu:
"Man får titta på menyn ute så länge man äter hemma"
Tror bestämt att jag och Fredde knöt ihop detta motto men min skägghistoria häromdagen men det va inte tillräckligt rumsrent för att stå i bloggen.
(Mamma läser ju det här, lite städad måste hon ju få tro att jag är. Jag lovar att du fostrat mig bra mamma!)

I övrigt så har kvällen varit kanon. Trevligt sällskap och mycket tok.
Men nu ska jag krypa ner under mitt goa varma täcke, snusa Moa i nacken och drömma....
Drömma på beställning...



image110


Kommentarer
Postat av: J

Äntligen än vettig bild på denna blogg ;)

Homer Simpson min idol....

2007-12-19 @ 09:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0