Jobba jobba jobba... julfest.

Snart är det dags för julfest med jobbet. Ser faktiskt fram emot en firmafest för en gångs skull.
Jag har alltid haft bra kontakt med mina arbetskamrater var jag än har jobbat men de sista åren har jag inte haft tid med "nöjen" pga jobbet. Jobbar man 12 timmar 3 - 5 dagar i veckan, plus extra pass, är man ganska slut när man väl är ledig.
Blev inte så mycket utövning av fritidsintressen.
Nu älskar jag mina arbetskamratar, allt från de på fältet till de inne på kontoret. har även bättre arbetstider nu.
(Ja, Jörgen... jag gillar dig med!)
Kommer jättebra överens med alla och de ska bli riktigt skoj att kunna umgås med varandra samtidigt. Oftast träffas man ju bara två och två. Dock så är jag lite orolig för bowlingen..
Ja, vi ska bowla på julfesten.
Jag kanske kan flörta med J (nämd tidigare i bloggen) så kanske jag kan nöja mig med att stå och se söt ut.
Det är ju det jag gör bäst har jag hört på Birsta City .. *ler*
Jag kan nog även bjuda på ett rött band med rosett runt min söta kropp.

Nu ska jag fortsätta arbeta lite. Ska snickra på det lilla projekt jag precis fått till mig.

image75

Kommentarer
Postat av: Titti

Haha,tack o lov håller sig Jason på golvet... Jag klarar inte av hundar i möblerna... Fast smaken är ju som baken ;) Men jag fixar inte när det blir grus å hundhår i lakanen... Fast det har ju löst sig bra..Jason sover ju UNDER sängen,åsså måste vi ha 5 minuters klapp å kli innan han kan sova ;) Jättebebisar är vad de är!! Haa en underbar helg!!
Kram på dig!

2007-12-07 @ 15:15:13
URL: http://tittiolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0