Juldagen.. trött och sliten.

Känner att jag håller på att bli bättre. Men jag är trött.
Vaknade klockan 2 inatt av att Ymot, hunden, mufflade. Sedan hörde jag hur det small utanför sovrumsdörren.
Förstod ganska snabbt att det va min lilla mormor med rulator som försökte hitta toaletten.
Hjälpte henne och bäddade sedan ner henne i sängen igen.
Min mormor firar jul med oss för första gången på flera år, hennes "pojkvän" gick bort igår.
Vet inte om jag vill kalla honom min mormors sambo nu när dom bor på hemmet.
Ganska skönt att ha henne här, uppskattar min mormor nu när jag blivit äldre.

Om nån timma borde min bror med familj droppa in.
Längtar efter honom konstigt nog. Ska bli skoj att ha nån att bråka med ett par timmar innan jag skall åka ner till stan igen. Fast vi är småsjuka båda två så det blir nog bara lite smågnabb idag,

Nu ska jag kliva in i duschen och uppleva nått av de skönaste jag varit med om.
Min mor och hennes gubbe ha köpt en ny dusch som inte kommer från denna värld.
Så.. massage, here I come.


image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0