Kvällens sista uppdatering.


Imorgon är det firmafest med jobbet.
Julbord utan julmat på O´learys. Vi ska bowla och ha lite trevligt.
Moa ska få följa med under middagen sedan ska världens bästa vän Fredde
vara barnvakt.Vad skulle jag och Moa göra utan dig?

Vi pratade om festen på jobbet idag och jag och J har varit lite oense om vem av oss som är sämst på bowling.. *ler* Men idag ville fröken P-vakt också va med i diskutionen och hon vann med hästlängder.
Inte alla som klarar av att göra en strike 3 banor ifrån.
Tror det kommer bli kanonskoj i morgon. Alla vi som umgås på jobbet är lika sjuka allihopa.
Alla bjuder på sig själv så det lär bli mycket skrattande imorgon.
(Ska försöka smuggla med mig kameran)

På jobbet diskuterade vi även bilar idag. Min morgonincident kom på tal och då ramlade vi även in på J´s motorintresse som är lika med noll. Han är så underbar som bjuder på sig själv.
Skrattade så tårarna rann när han skulle förklara att han hade kollat motoroljan..
-De va 2 prickar på stickan, jag va tvungen att kolla i instruktionsboken va dom va för.
När J berättar nått för han det med hela kroppen så man kan verkligen se framför sig hur det gick till.
Tillslut blev det så mycket tok att han säger att han brukar parkera bilen, kliva ur den och lämna den på plats när lampan för spolarvätskan blinkar. Då visste jag inte va jag skulle ta vägen.
Nu är det inte så farligt som det låter, han vet hur man byter spolarvätska.. tror ja.
För att ni ska förstå hur min morgondag kommer se ut så han J hotat med att stoppa upp min arbetsdator någonstans på mig om jag skrev ner detta i bloggen. AJ AJ AJ!


Hade fått en kommentar igår som gjorde mig väldigt glad.Här kommer en bit saxat ur kommentaren.

... blev helt fachinerad av din blogg.. måste fortsätta läsa nu..
Verkar vara en trevlig själ, om inte annat hade han 2 underbart söta barn.


Kommentarer
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Haha.. var inte menat att verka kaxig heller ju.. tänkte mer om du fick upp mig i huvet då ju.. om du gjorde den kopplingen..=)

Skoj med bowling förresten.. jag var iväg med "sambon" idag och bowlade...=)

2007-12-11 @ 22:00:34
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Haha.. ja, det är ju inte helt omöjligt att du kan få iväg mig på en bowlingmatch..;) Skulle vara lite skoj...

2007-12-11 @ 22:24:02
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Daniel

Hur känns det idag gumman??
Lycka till och ha det så trevligt på festen...

2007-12-12 @ 02:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0