Natten..

Natten har varit jobbig... Låt mig vara snälla! Jag har gått vidare!

I dag ska vi åka till Birsta.. min dator håller på att brinna upp. knastrar fint i den.
Sedan kanske de blir kaffe med S, vore sko att träffa honom innan jul.
Pratade med honom inatt, han va med under de resor som gick i somras där samma människa va nkluderad.
S finns där, han ställer upp. Han är en så vän man aldrig trodde man skulle hitta.
Kvällen spenderas nog här hemma i lugn och ro, halsen är inte riktigt OK ännu.

Men i morgon åker vi till Moas mormor och "morfar". Skall bli skönt att komma dit och bli lite ompysslad.
På juldagen kommer min bror med familj, jag längtar efter att umgås allihopa.
Även min mormor skall fira jul med oss och det va inte igår det hände.
Hon skall få komma ifrån ålderdomshemmet och mysa i världens bästa, snällaste mest förstående familj som finns. Tro mig.. jag vet!

På juldagen åker jag dock ner till stan igen, jag och Fredde skall nog på Aveny en sväng.
Som de låter skall vi möta upp Lisette och Noppe, dom är otroligt roliga båda 2.
Har bara träffat dem ett par gånger men det är sånna människor man fastnar för direkt.
S skall också ut så det skall bli mysigt att träffa honom med.. De är många som skall ut på juldagen.. *ler*

Sedan på onsdag kanske man får träffa någon annan... *ler*
Vore skönt att träffas och se hur vi ligger till. Är det så bra som det låter.?
Får han mig att må så bra som det känns? *längtar*

Nu skall jag skutta upp och byta blöja på Moa.
Luktar illa!

Hehe.. måste bara berätta att hon säger 2 nya namn här hemma nu. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: http://www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 09:24:44
Postat av: W

Hoppas det gick bra i Birsta. Jag är inte avis. =)

2007-12-23 @ 10:59:57
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Jennie

Huu, vad är det för människa som fortsätter störa dig?!
Hoppas du lyckas blockera bort det negativa och koncentrera dig på allt det positiva som verkar pågå i ditt liv.
God Jul och krya på dig!

2007-12-23 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0