Shopping..

image74


Nu har jag faktiskt unnat mig en julklapp, eller 3.
Jag beställde lite kläder på rea. En ny mysig vinterjacka. Går ju fortfarande i min sommarjacka med en huvjacka under. Börjar bli riktigt kallt. En svart sjömanskappa i kortare modell blev de.
Samma modell som jag alltid haft. Dock så sålde jag iväg en massa kläder i när jag väntade Moa eftersom jag nte trodde jag skulle komma i dem igen tex min jacka.
Sedan köpte jag en top, den i mitten, men jag köpte en mossgrön. Jag gillar verkligen inte grått.
Och så blev det ett par blå jeans.
Brukar sällan beställa kläder på postorder men eftersom det blev så mycket billigare än att handla direkt i H&M.butik så va det värt de. Kläderna kommer nästa vecka!
God jul på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Titti

:) Tror inte jag har träffat en enda rottis som inte vill vara i knäet!! Min är likadan :) Har ju sin charm det med!

2007-12-07 @ 07:55:02
URL: http://tittiolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0