Vad skall man roa sig med idag?

Vaknade för en stund sedan och tänkte tillbaka på nattens samtal.
Lät bra men frågan är hur mycket som ligger i det.. vi får väl se vad som händer.

Jag tänkte snart knyta på mig skorna och springa en sväng med Ymot längst havet.
Dåligt väder men jag måste ut och tänka och analysera lite och det gör jag bäst i ett par träningsskor.
Sedan blir det nog en massa bus med Moa.
Senare ikväll blir det hockey. Jag ser verkligen fram emot de.
De är jag och Fredde som skall iväg. Känns som han och jag umgås otroligt mycket nu.
Igår va vi ute en sväng, på Bishop. Jag va dock nykter och körde stackarn.
Sista halvtimman ville Fredde gå på Daltons och där va "grabbarna grus" som vanligt.
Men de är alltid skoj att stå och prata med dem.. om man bortser från standarsfrågan nu för tiden.
-Hur går det med ......?
Va alla på Daltons har blivit engagerad i det.. *ler*  Tack iallafall för att ni är så söta!!
Det ordnar sig nog på ett eller annat sätt.
Jag va hemma mycket tidigare än jag todde. Kl 02:06 tittade jag på klockan här hemma.
Skönt!

För er som missuppfattat min relation till Fredde, och det är många har jag märkt, så är han bara en kompis.
En av mina bästa vänner. Till den skaran hör även Sara och Ingela men dom hinner jag inte umgås så mycket med. Sara jobbar i krogbranschen så hon jobbar när jag är ledig. Saknar henne otroligt mycket!!

Nä.. nu åker träningsskorna på.
Ha en bra dag i regnet.



Just ja.. jobbar på den nya designen men har fått idétorka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0